Články

Naplánujte výprodej s WooCommerce

Jedním z logistických problémů, do kterých se můžete dostat, pokud s WooCommerce pracujete teprve krátce, je jak naplánovat výprodej dostatečně dopředu, abyste si nemuseli dávat budíka a strachovat se, že se spletete v ceně.

Je pondělí, čtyři dny před černým pátkem aneb Black Friday a případně i Cyber Monday, kdy obchody nejen v USA spouští masivní výprodeje. Pokud jste majitel eshopu, tak takovou akci plánujete týdny dopedu. Jedním z logistických problémů, do kterých se můžete dostat, pokud s WooCommerce pracujete teprve krátce, je jak naplánovat výprodej dostatečně dopředu, abyste si nemuseli dávat budíka a strachovat se, že se spletete v ceně.

Jak naplánovat slevu

Je to poměrně jednoduché – stačí pár kliknutí navíc, které jste možná v rámci prozkoumání toho, co WooCommerce umí dávno udělali. Pokud ne, tak tady je návod:

  1. V administraci běžte do Produktů a klikněte na editaci jednoho z nich (pro začátek doporučuji jednoduchý produkt)
  2. Seskrolujte na Údaje o produktu a napravo od Cena po slevě je odkaz Plán.
    wc sleva 01
  3. Když na něj kliknete, zobrazí se dvě nová pole termínu výprodejeod a do.
    wc sleva 02
  4. Zadejte plánované datum výprodeje
  5. Nezapomeňte vše uložit stiskem Aktualizovat. Pokud bude mezi termínem výprodeje, měli byste vidět slevu i na frontendu.

wc sleva 03

Jak termín výprodeje funguje

Termín výprodeje je založen na času, který máte nastavený na své stránce. To znamená, že někdo nakupující např. z Austrálie, kde je časový posun dopředu, neuvidí slevu do té doby, než bude správný čas pro váš eshop.

Nastavení časových zón můžete provést v Nastavení -> Obecné -> Časové pásmo.

wc sleva 04

Teď už zvládnete naplánovat své slevy dopředu a můžete se místo Black Friday klidně vyspat anebo jít nakupovat sami 🙂