Je pondělí, čtyři dny před černým pátkem aneb Black Friday a případně i Cyber Monday, kdy obchody nejen v USA spouští masivní výprodeje. Pokud jste majitel eshopu, tak takovou akci plánujete týdny dopedu. Jedním z logistických problémů, do kterých se můžete dostat, pokud s WooCommerce pracujete teprve krátce, je jak naplánovat výprodej dostatečně dopředu, abyste si nemuseli dávat budíka a strachovat se, že se spletete v ceně.
Jak naplánovat slevu
Je to poměrně jednoduché – stačí pár kliknutí navíc, které jste možná v rámci prozkoumání toho, co WooCommerce umí dávno udělali. Pokud ne, tak tady je návod:
- V administraci běžte do Produktů a klikněte na editaci jednoho z nich (pro začátek doporučuji jednoduchý produkt)
- Seskrolujte na Údaje o produktu a napravo od Cena po slevě je odkaz Plán.
- Když na něj kliknete, zobrazí se dvě nová pole termínu výprodeje – od a do.
- Zadejte plánované datum výprodeje
- Nezapomeňte vše uložit stiskem Aktualizovat. Pokud bude mezi termínem výprodeje, měli byste vidět slevu i na frontendu.
Jak termín výprodeje funguje
Termín výprodeje je založen na času, který máte nastavený na své stránce. To znamená, že někdo nakupující např. z Austrálie, kde je časový posun dopředu, neuvidí slevu do té doby, než bude správný čas pro váš eshop.
Nastavení časových zón můžete provést v Nastavení -> Obecné -> Časové pásmo.
Teď už zvládnete naplánovat své slevy dopředu a můžete se místo Black Friday klidně vyspat anebo jít nakupovat sami 🙂